Thursday, July 7, 2011

liFe must move on...

orang kata kehidupan harus diteruskan tapi benarkah mereka meneruskan kehidupan dengan sempurna?????aku pernah berkata pada diri aku adakah aku menjadi diri aku sendiri????tapi aku rasekan yang aku belom jadi diri aku yang sebenarnya....yela mane xnye aku sentiasa di selubungi dengan pelbagai cerita suka duka...
teringan aku pada zaman kanak-kanak dan zaman sebelom menjejaki ke tingkatan 6 nie....
mula dulu semestinya aku belajar kat sekolah tadika kan so xde apew2 yang boleh mengigatkan aku...tapi masuk darjah 1 aku mula kenal zaman persekolahan yang sungguh seronok...teringat aku mase aku nak g tandas tapi mase 2 aku takut2 nak cakap ngan cikgu sebab takut cikgu tak bagi keluar....cikgu tu aku ingat lagi name dy cikgu maria namenye...dy tu cikgu bahasa inggeris dan cikgu yang paling garanggg...tahun 2 xde bende yang menarik selain jadi penolong ketua darjah dan marahkan budak2 yang buat bising sampaikan rotan cikgu patah aku kerjakan...n tahun 2 jugak aku kehinggan kawan yang aku sayang...tapi aku tak ingat name dy...tahun 3 aku kenal dengan cinta monyet..kelakar mase 2...tak nak cete r...tahun 4 aku naik pagi...pon xde yang best selain ponteng sekolah jew selalu...tahun 5 aku menjadi pelajar kehadiran penuh percaya atau x aku datang sekolah setiap hari walaupon dalam keadaan hujan atau panas tak kurang jugak sakit...tahun 6 orang kate tahun kecemasaan memang pon sebab tahun tu tahun tuk akim upsr....takut gile mase 2...mase 2 banyak kenangan ...kenangan g cameron bersama rakan2 bercinta tapi cinta monyet la n yang paling menyedihkan berpisah dengan rakan2....rinduuuuu sangat.....
naik sekolah menengah aku dah jadi pre remaja...aku berkenalan dan bercinta dengan hanafiah,alip , rhami,apex ....bersambung

No comments:

Post a Comment