Thursday, April 7, 2011

syukur bebannnn dah kurangggg tapi gerammmm....

arggggghhh...geram tak usahlah nak cerita....
tapi tu biarkan dahulu....gerammm...gerammm belakang cerita ok yang penting sekarang aku bersyukur sangat-sangat sebab kes tuk kolokium dah selesai sudah yang tinggal muet khidmat masyarakat dan bagi hari anugerah dan hari guru yang mungkin tak lama lagi menjelma......
but yang paling penting aku dah menyiap sediakan keperluan untuk dapat melakukan tugasan yang bakal diserahkan kepada aku....
bagi khidmat masyarakat yang akan dilakukan pada 09 april 2011 nie bersamaan dengan hari sabtu nie tugasan aku ialah menyediakan makanan untuk semua orang tanpa mengira kaum mahupun darjat.....
wahhhh asal ayat aku nie bombastik sangat.....xpercaya plk aku nie dengan ayat yang aku tulis nie but biarkan la .....
this month banyak sangt pekara yang terjadi di sekeliling aku nie...tapi aku harapkan dapat cekalkan hati dan bersedia dengan sebarang kemungkinan yang bakal terjadi......
hihihihihikkkk...
tadi mase pembentangan kolokium tu member aku ada yang ngisssss...wahhhh aku pon cm nak ngis gak sebabnye dia pernah cakap yang aku sorang jew boleh wat di gelak....ye la mane tak nye aku nie jenis suke cakap jew....lepas tu byak pulak gosip but gosip yang berfaedah la.....nnti wat gosip yang tak berfaedah orang kate mengumpat pulak.....mengumpat tu (berdosa tahu)......
semalam aku jumpe ngan adik fara wahhhh sejak dia g tun habab makin gelap aku tenguk tapi stilll comelll....
blablalablablabalblabla sambung besok la sekarang nie time tu sleep......bubye...

No comments:

Post a Comment